גלנט בגבול עזה: "המצב ישתנה לתמיד"

    קובי פינקלר No Comments on גלנט בגבול עזה: "המצב ישתנה לתמיד"

    שר הביטחון גלנט בהצהרה לתקשורת מגבול רצועת עזה, לאחר סיור ושיח לוחמים במחנה יפתח בזיקים: ״זו מלחמת בני האור בבני החושך, והיא תהיה מלחמה קטלנית״

    צילום: שחר יורמן
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון יואב גלנט מסר היום (ראשון) הצהרה לתקשורת מגבול רצועת עזה, לאחר סיור ושיח לוחמים במחנה יפתח בזיקים: ״ראיתי, תחקרתי, למדתי את האירועים שהיו פה לאורך הימים האחרונים ובמיוחד בשבת ה-7.10. מה שראיתי פה זה גילויי גבורה של חיילות, של חיילים, של אזרחים ואזרחיות, כל האנשים האלו ביחד הגנו בגופם על מדינת ישראל והקנו חיים לתושבים שנמצאים קצת יותר רחוק, בערים וביישובים האחרים״.

    ״הגבורה של הלוחמים שהסתערו בידיים חשופות לפעמים עם רימונים, עם כלי נשק שהם אספו ממחבלים, עם ציוד שהגיעו איתו מהבית בהקפצה של רגע, הדברים האלה מרשימים ביותר״.

    ״יש פה מלחמה שהיא מלחמת בני החושך בבני האור. אנחנו נמצאים בקצה של תרבות שלא מקבלת את הקיום שלנו כאן, פראי אדם, חיות טרף, שרצחו את החיילות והחיילים שלנו, את הילדים שלנו, את האזרחים שלנו. הלוחמים כאן ביחד עם החברים שלהם, ביחד עם חיל האוויר, עם המודיעין ואנשי חיל הים, יחסלו את ארגון החמאס״.

    ״לא יהיה מצב שיהרגו אזרחים, ילדים ונשים ישראלים, יחטפו אותם ואנחנו נשב בשקט. אנחנו נגיע לכל תשתיות הטרור, אנחנו נגיע לכל המנהרות, אנחנו נגיע לכל פעילי החמאס ועד שלא נחסל אותם לא נשלים את המשימה״.

    ״זאת תהיה מלחמה עצימה, זאת תהיה מלחמה קטלנית, זאת תהיה מלחמה מדויקת, והיא תהיה מלחמה שתשנה את המצב לתמיד״.

    ״אני רוצה לומר עוד כמה מילים ממקום אחר לגמרי. אני מקבל עשרות פניות ממשפחות חטופים, נעדרים, חללים, עם ישראל ספג מהלומה קשה. אנחנו כולנו, בליבנו, עם בני המשפחות השכולות ואלה שמחפשים את יקיריהם. אנחנו עושים כל מאמץ על מנת לאתר אותם גם במורכבות הגדולה הזאת״.

    ״אני הקמתי צוות חזק ביותר של כל ארגוני המודיעין שלנו וכל ארגוני הביטחון שעושים ימים כלילות על מנת לנסות לאתר מידע. המאמץ הזה קורה במקביל למאמץ המלחמתי. שני הדברים האלה הם דברים שאנחנו הולכים ומקיימים אותם״.

    ״ועוד מילה אחת, הבוקר פגשתי 5 סנטורים בכירים, בראשותם של שניים מהמובילים, צ'אק שומר ומיט רומני, מבכירי הסנטורים בארה"ב, הם באו בשביל לומר לנו: ״הנשיא, הפנטגון, שר ההגנה ואנחנו כל חברי הסנאט והקונגרס ניצבים עם מדינת ישראל, אנחנו משחררים את כל החסמים אם יש, אתם תקבלו כל תחמושת שצריך, כל ציוד שצריך, אתם נלחמים את מלחמתה של ישראל, את מלחמתו של העם היהודי, אבל גם את המלחמה של התרבות העולמית, המערבית והחופשית, ואתם גם נלחמים בשמם של הכוחות הליברליים, הנורמליים בעולם״.



    0 תגובות